Clean

Normal dag i skolan. efter skolan så blev det att hem och fixa moppeden som jag nu ska sälja! så ska väl snart lägga upp en annons på blocket. sen får vi se vad som händer och om det är någon som vill köpa den! i morgon så ska jag åka ner och lämna in bilen och se om vi kan hitta felet så den kan gå igenom besiktningen. Kan ju vara bra att ha bilen i ett år till iaf till man hittar en ny bil. eller får jobb så man har råd med en bättre. vet inte riktigt vad man ska askriva mer men. Jo en pizza har man dragit ner också! Kan ju säga att jag saknar min älskling så sjukt mycket!
Fortfarande fint väder!

Kommentarer
Postat av: hannah

saknar dig med darling <3

2012-03-22 @ 22:14:26
URL: http://haannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0