to early

Godmorgon! 
kunde inte sova mer, jobbigt när man börjar 11:50.. men då har man iaf lite tid för att fixa iordning allt!
dagen kommer inte bli så händelserik men inte allt för tråkig hoppas jag! ikväll så blir det väl kanske att gå till träningen. sedan åka hem till landet! kolla lite på bilen och se om man kan laga den innan nästa månad då den ska in och om besiktigas. Men vi hörs senare!
Vill också säga att jag älskar Hannah Pettersson så otroligt mycket! känslorna för henne bli bara starkare för varje dag som går! längtar tills jag får träffa henne igen! ♥
Du är så otroligt fin!

Kommentarer
Postat av: hannah

aw, jag älskar dig så otroligt mycket <3

2012-03-09 @ 11:48:00
URL: http://haannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0