J K A

Tjenare! dagen har varit riktigt lugnt, vaknade upp och kom på att jag skulle till den där jävla tandläkare men viste inte när så fick ringa pappa och kollade när det var, pappa går upp och kollar på lappen och det står att jag har 3 tider på två dagar? wtf.. aja visade sig att dagens tid var inställd och att jag ska dit i morgon klockan 10:30! På en ledig dag också, inte förvånad. Sen så ska jag till vingåkers tandläkare på torsdag ist. så nu är alla tider klara!
Efter jobbet så drog jag och johanna till Gymmet och jag testade och träna på actic igen. Efter det så drog jag och duschade, sedan ner till älsklingen där jag nu håller till! Så nu sitter hon och kollar på BB och jag kollar lite också. 
Nu får det räcka för i dag, ha det bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0