bättre än sol

Att få vakna med sin älskade är det finaste som finns! efter att ha vaknat till så gick vi upp och åt frukost sedan tog vi det bara lugnt tills jag skulle åka till lägenheten och äta. Sadan så åkta jag till vingåker och hämtade Ludvig sen hem till österåker. vi drog ut en sväng med bilen och chillade runt sen stund sen drog vi och köpte en pizza. I morgon så ska jag skjusa honom till vingåker igen då han ska jobba och sedan så far jag vidare till katrineholm för att träna. Men nu ska jag kolla runt lite innan jag ska stänga ner locket och sova. hörs!


Kommentarer
Postat av: hannah

så himla fin <3

2012-03-18 @ 09:50:18
URL: http://haannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0