True shit

Idag har jag och joel jobbat och varit ute på isen och lekt lite med bilen. Gick inte så jävla bra för mig men, kan ju inte förvänta sig mer av en amatör på is! I morgon så blir det mer jobb och sedan på kvällen så ska vi väl röra oss in mot stan för att göra allt klart inför praktiken. Plus att jag mår sjukt bra! Om man ser "bortom" mina skador. Så nu säger jag godnatt och ta det lugnt nu!

SANNING.

Tid är något vi alla har. Men den tiden man har kan man inte alltid lägga på det man vill lägga den på egentligen. Så ta vara på den tid, då ni har en chans innan den är förbi. Se upp till de dagar som är ett minne. Det gör jag. Jag kommer ihåg det jag vill och det som betyder något. Allt det som är mindre värt lägger jag åt sidan. Jag lever livet efter mina egna tankar och känslor! Försök stoppa mig. Omöjligt. I´m living a dream.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0