stiligt

Jobbat som vanligt i dag också, de sista 2 eller 3 timmarna så hade vi stor städning, De ni! Blev riktigt rent och fint, faast vi vart ju inte klara, va ganska mycket att städa så de andra får göra klart i morgon. Efter jobbet så åkte jag och joel och handlade lite. jag köpte en kladdkaka som jag drog i mig på en gång.. och det har jag fått ångra. Har också varit till träningen men jag har dock inte tränat, vilket är väldigt tråkigt.. men jag gör det för att bli frisk i kroppen " skulderbladet, foten och benet".  I morgon så är det sovmorgon till 09:50! kan inte bli bättre efter praktiken!
sitter och skrattar åt joel som ligger och pratar i sömnen, vet inte vad han drömmer om igentligen men något bra och dåligt skule jag tro med tanke på att han ena sekunden skratar sen så skriker han.. Haha han är rolig han!
Men jag ska dra mig tillbaka nu så jag orkar upp i morgon! Godnatt!
Jag saknar min Hannah <3

Kommentarer
Postat av: Elmer

Väldigt snyggt halsband där!

Jag menar det som är lite tjockare och inte hänger ner ^^

2012-02-14 @ 23:29:29
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0