Skolan

Börja dagen med att hämta tvätten och sedan ut i bilen mot skolan! Kallt som fan va det ju också! Men nu så sitter man ju i skolan igen som vanligt och har lektion. Dagen är ganska bra planerad för min del. efter skolan så blir det hem och jobba i nya huset som kommer blir bra, riktigt bra. Förmodar att jag åker in till stan igen på kvällen, för har ju en väldigt lång sovmorgon i morgon! 11:50, sitter fint den. Sen är det helg och på söndag så blir det Kläppen! så stört jävla taggad jag är! Det blir jag, joels familj och han så klart, Andreas, sen har joel syskon med dig varsin kompis också. Fullsatt stuga blir det. Jacuzzi kommer det och så bli och massa snö hopp. men ska väl återgå till skolan nu, hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0