Ölmetorp

Igår så var jag ner till Vårdcentralen och kollade min skada som jag har fåt i axeln. Det vissade sig vara muskelinflamation i den och sen så har jag överansträngt axeln samt skulderbladet/nacken så det är späningar och sånt då! Så det blir nu att villa armen och inte lyfta med den alls typ. fick någon medicin för det så får väl hoppas att det går över fort! Kollade också upp min fot, så nu har jag fått en tid på röntgen på måndag morgon som jag ska till. så får vi se om de hittar några fel i foten. "skaddade mig i September".
Igår kväll så chillade jag med Joel, Andreas och Dennis i stan, drog iväg och kollade på Ghost Protocol! helt okej film asså! efter den så skjusade vi hem dem till Vingåker därifrån vi sedan åkte hem till Joel.
Så idag så ska vi jobba lite hade vi tänkt! och så ska vi ut på isen! men ni får ha det så jätte bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0