Time for changes!

Hejsan!
Jag älskar mitt liv och allt som det har erbjudit mig. Man ska ta vara på det bra som finns i ens liv och göra sig av med de som är mindre bra! Det måste jag lära mig nu. För jag har verkligen allt jag kan önska mig egentligen!
Jag har ett grymt jobb, riktigt bra arbetskamrater. En underbar pappa och min bror som finns där för mig! Men det som jag verkligen uppskattar i mitt liv just nu är den som får mig att leva ett extra bra liv! Det är min obeskrivligt finna flickvän! Hannah Evelina Pettersson är den som jag älskar mest utöver allt annat! <3 jag kan göra allt för henne, hon är grym på alla sätt.
Hon hjälper mig när jag är nere, när jag är ensam, när jag behöver värme hon är jämt där.. Hon är i mitt hjärta, dygnet runt tjugofyra sju! Och ger mig kärlek <3
Hon ska veta att allt jag gör är för henne, för allt hon är.. Det är det jag älskar! Hon är sig själv och ingen annan och det ser jag tydligt, ända sen första gången jag såg henne.
Hon är den där tjejen som har stulit mitt hjärta, hon tog mig med storm och det är jag evigt tacksam för! Tack <3
Jag älskar dig Hannah <3


Kommentarer
Postat av: Hannah

Aw älskling! Jag älskar dig! Och du förtjänar bara det bästa! <3 tack för att du är så underbar <3

2012-08-24 @ 07:57:43
URL: http://haannahp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0