Tagg

Nu har jag varit dålig på att upptatera lite känner jag, men jag har varit me min älskling och så har jag haft mycket annat att göra! min mage är mycket bättre nu, men inte helt frisk men kommer nog bli bra inom kort hoppas jag!
Annars så mår jag väldigt bra, det är ju påsk och sen i morgon så är det dags för Studentkryssning! så sjukt taggad! Bussen går först från stan till stockholm och sedan blir det på stigning på båten! kommer bli enormt roligt!
Men nu så ska jag fixa packning och sedan slänga in tvätten så man har något att ha på sig också. Sen när de andra kommer till lägenheten så blir det solning! så ni får ha det så hörs vi i kväll eller i morgon!

Kommentarer
Postat av: Maddiie

Fan vad kul det låter med studentkryssning :) Hoppas du får kul! :)

2012-04-09 @ 00:29:02
URL: http://maddiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0