länge sen sist!

Känner mig lite dålig på att uppdatera just nu! förlåt för det!
Men igår och i förgår så var jag me hannah, först hemma hos mig och sedan blev det hemma hos henne, så i dag vaknade jag upp brevid min ängel, riktigt mysigt. Igår innan vi åkte in till stan så bytte jag till sommar däck på min Saab, Hannah stod så fint och assisterade med paraply med tanke på att det regnade, och det tackar vi för!
Jag testade att träna igår för första gången på typ 3 veckor eller vad det är, p.g.a min mage. och det gick faktiskt ganska bra! så jag kommer vara med på tävlingen i morgon i Bålsta. Hoppas på att det går bra!
Annars i dag så kommer dagen att vara ganska lugnt, sitter nu ensam i lägenheten och ska fixa ordning den "lite" sen får vi se vad som händer! hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0