High above

Dagen har varit bra! ganska chill iaf. Fick En uppgift i Eng C att skriva om en film vi sett, hmm jag tog filmen Crank, en riktigt bra film faktiskt. Sen i morgon har vi också redovisning i Sv B som jag inte har en aning om va jag ska prata om.. ska prata i 3-5 minuter uff. men kommer kanske gå bra får improvisera lite! Efter skolan åkte jag hem med bussen och hämtade lite kläder och andra saker, nyckel till skåpet och så tog jag bilen tillbaka till stan. Träffade Hannah en stund och gick med hennes hund en sväng. Sedan hem till hennes place och kollade lite tv och pratade med hennes föräldrar. trevligt! Ny dag i morgon så vi hörs! ska göra mat nu sen duscha. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0