sick

Denna dag har varit helt sjukt jobbigt! vaknade med ont i halsen bara, sen blev det åka till tankläkare och laga en sak som gått sönder (tandställningen) sedan gick jag till vårdcentralen och kollade min fot och mina smallben, men fick ju ingen vidare bra diagnos, fick lite Voltaren och ett bandage.. fick inte så mycket klarhet i vad jag hade för skada. Och just nu sitter jag och har sjukt ont i halsen och trött, ont i huvudet och bara allmänt så mår jag piss.. vete fan hur det kommer bli i morgon om jag går till skolan eller inte.. godnatt!
3 tjöjor, 2 byxor, fryser ändå!

Kommentarer
Postat av: hannah

åh vännen! du får krya på dig!

2011-10-07 @ 08:41:21
URL: http://haannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0