getting better

VAknade upp några gånger i natt och upptänkte att jag kan inte öppna ögonen, då sa jag bara jahaja tänker så , sen somnade jag om och vaknar på morgonen och ringer sedan till vårdcentralen och får en tid att åka ner dit för att en läkare ska kolla vad det är, som jag redan hade förstått så have jag så klart ögoninflamation. ingen farlig eller kraftig, är väl bra i morgon eller övermorgon om jag har tur. sen fick jag den efterlängtande hostmedicinen mollipect... smakar alltid lika gott, eller? dock så är jag inte i så jätte stort behov av den, men kan ju va skönt ifall att ha den.
I would like to give you my hearth but you have already taken it

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0