lite kul sådär

En sak ni kanske inte visste om mig!
Erik säger -jag hatar rårakor! De får mig att spy!!!
Intervjuaren -oj, det kanske var lite väl mycket information. Hmm...varför hatar du rårakor?
Erik -jag har alltid gjort det, daaaaaah!
Intervjuare -Nu har du gått och blivit dryg också. Men vad är det som är värst med rårakor?
Erik -Det finns inget specifikt som är äckligt, ALLT SMAKAR SKIT!
Interjuaren -Ameh, tagga ner lite va? RÅRAKOR ÄR GOTT OCH DÄRMED BASTA!
Erik -nä fyfan, säg inte att du är en sådan som PÅ RIKTIGT tycker om rårakor?!
Intervjuare - hehehe jo, kom nu så ska du få smaka!!! mohahahah
Erik- Åh neeeeeeeeeeeej.......!
-
"trumvirrvel"
-
Nästa dag i tidningen
En ung man hittades sent igår kväll i sin lägenhet. Mannen hade allvarliga skador och rättsläkaren menade på att mannen hade fått dessa skador i samband med ett bråk mellan två personer. De tömde då mannens mage för att se om droger kan ha vart inblandat i bråket. Men det enda de fann var en liiiiiiiiten bit råraka. Mannen hade avlidit på grund av rårakorsjukan.
-
Och så levde det lyckliga i alla sina dagar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0