Dont give up

Sommar för fan! Dagen har bjudit på mycket olika saker. började med att gå upp kl 06:00 för att sedan ha en körning med körskolan 07:20 så jag vet inte riktigt varför jag gick upp så tidigt. Efter körningen så blev jag skjusad till jobbet. börja med att bygga ett tak till eleverna som jobbar tar examen.  Så efter jobbet så skulle jag gå hem, men jag kan ju säga att det var varmt! så drog till duve badet där Hannah var med några kompisar, följde sedan med henne hem och chillade som ni ser i tidigare inlägg. Tog ett dopp i sjön där också med hunden, riktigt skönt! När vi skulle gå hem så gjorde jag mig illa, mitt eget fel så dum som man är. Blev iaf att kolla på film efter riktigt goda jordgubbar! Tack, finns inte ord. 
There are moments when it is hard
And then there are moments when it right.
You just try to make it work.

Kommentarer
Postat av: hannah

tack

2011-06-28 @ 09:21:47
URL: http://haannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0