Another step to

Precis som jag trodde så blev det en riktigt lugn dag på jobbet. Dock så regnade de så mycket så att vi blev hämtade av Angerlöv vid lägenheten. Smörgåstårtan satt riktigt bra till frukosten. Efter vi slutat så gick vi och tog ut pengar och sedan till lägenheten där jag sedan efter bara tjugo minuter jag blev hämtad av körskolan för lite repetion på körningen. Fick nya tider till teoriprov och uppkörning. Blev så grymt trött efter jag kommit hem från körningen så jag somnade i soffan och har nu sovit nästan 2 timmar, tror jag lägger mig igen. Annars så blir det bara att chilla i dag det är ju midsommar i morgon!  Ta det lugnt så hörs vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0