The feeling

Dagen bjöd på en riktigt seg morgon när man vaknade 05:15 och bara fyra timmars sömn. Drog mig ner mot köket och tog någon macka för första gången. Sedan kom bror min och hämtade mig vid sex och sedan bar det av in mot lägenheten där jag hittade Joel sovandes som en stock och han pratade så klart i sömnen. Vid åtta åkte vi mot jobbet för att se vad man skulle göra. Vi byggde nya modeler av ett innertak, sedan skulle vi göra en till fast spegelvänd och det gick ju inte så jätte bra kanske, många finna ord iaf. När man kommit hem så va man med sommargranen Johannes som jag inte träffat på ett år p.g.a att han har pluggat utomlands i ett år. riktigt bra gjort om jag säger så.
Funderar stark på att kanske försöka sova ganska snart så man orkar med morgondagen, som inte kanske kommer bli så jätte jobbig, ska ju få smörgåstårta som är så sjuk gott! Slutar förmodligen ganska tidigt om jag har tur.
Remember what you once had,
Remember the good ,
Erase the sad,
Just give it a Chance.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0