Jag hoppas, jag drömmer att marken du går på går sönder

Hejsan hoppas alla glada och vakna! Idag eller "igår" så jobbade jag sista dagen för veckan, jobbade sjukt! riktigt sjukt mycket idag för att få vara ledig i morgon och det blev jag. Drog sedan till djulö med Hannahs familj och badade, eller jag och mikael badade, de andra kollade på. Blev att åka till stadsparken efter det och åt pizza, Gott! Sen åkta jag och Hannah hem och kollade på The Last song, sen så klart lite Idiot.
Jävla snuskig det där! Men jag gillart. Visst Joel?

Haha ehem not! eller jo jaha eller nehe.,!?

Kommentarer
Postat av: joel

Ahh så jävla sjuukt att jag klarar det där :O jävligt svårt :D

2011-07-09 @ 23:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0