Make every day worth living

Godmorgon alla glada och kanske mindre glada människor! Make a smile! Jag har varit ute och sprungit i nästan en timme nu på morgonen så här.  Sitter nu med min frukost framför datorn och tittar på saker som stutsar runt av musiken som mulrar högt i väggarna omkring mig! känns bra! Dagen framför mig blir nog at ta det ganska lugnt om jag inte åker ut till golfen och drar en runda på 18, det vill säga om Vogten kan! Men vi hörs senare. 
det är kanske in min frukost men... Finns det något godare?!?!
Längtar som fan tills jag äter detta igen, någon som ska med?!

Kommentarer
Postat av: hannah

kinamat är godare! för att inte tala om hallon sorbet!

2011-07-04 @ 18:02:09
URL: http://haannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0