Funny things

1" En ung man går in på en ett apotek för att köpa kondomer. Apotekaren förklarar att det finns förpackningar med 3,6 eller 12 kondomer och frågar vilken han vill ha.

- Tja, säger ynglingen lite kaxigt, jag har dejtat en riktigt het tjej i några veckor och ikväll har hon lovat att jag ska få sätta på henne. Vi ska äta middag hos hennes föräldrar och sen sticka hem till mig för att göra det och när hon väl fått smak för min "lille vän" lär hon vilja göra det hela natten. Så ge mig ett 12 pack. Mannen köper sitt 12 pack och åker därifrån.

Senare samma kväll vid middagsbordet hemma hos tjejens föräldrar frågar den unge mannen om han kan få be en bordsbön. Han börjar be och fortsätter och fortsätter..

Efter några minuter lutar sig tjejen över honom och viskar:

- Du har aldrig berättat att du var så religiös.

Han viskar tillbaka:

- Du har aldrig berättat att din pappa jobbar på ett apotek..



2" En man och hans fru hade bestämt sig för att lära sig spela golf, så de bokade en instruktör. Mannen var på den första lektionen och instruktören ville se om han kunde slå en golfboll rätt.

Mannen grabbade klubban och slog till, men bollen gick rakt in i skogen. Instruktören förstod vad han gjorde fel och sa: - "Du håller klubban för hårt, låtsas att det är din frus bröst du håller i och försök igen". Den här gången flög bollen rakt fram, minst ett hundra meter.

Dagen därpå var det frugans tur att ta samma lektion, hon slog ett prov slag och bollen gick snett in i ett par buskar. Då sa instruktören: - "Låtsas att klubban är din mans apparat du håller i och försök igen". Frun gjorde detta och bollen dunsade iväg ett par meter.

Då sa instruktören: - Det går nog bättre om du tar ut klubban ur munnen"...


Finns mycket roligt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0