yes you

Jag har nu lagat min bil så nu kan jag ta mig vart jag vill igen! Stört skönt. Så på söndagen så tog jag bilen in till stan o spenderade dagen hemma hos Hannah. Idag så Har jag chillat hemma hos Leo med Eric, Tim och två till jag inte kommer ihåg namnet på, kanske Krille o Filiph, ingen aning. åkte sedan hem till Österåker och kastade in väskan o lite saker, sedan så blev det av mot Högsjö mot Andreas o Daniel o sen tillbaka in mot Vingåker, Ooo där fanns det inte ett skit o göra.. haha, så vi åkte tillbaka till Högsjö efter ett tag. Sen drog jag hem, Då jag nu har duschat och bäddat ner mig i sängen så ska jag kolla på en film och somna sen! Godnatt peps.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0