J o i m

08:30 i går så började resan mot karlskoga, målet var att komma till Bodaborg med gymnastik laget! när vi väl va framme så blev det att tagga extra mycket! Jag hade iaf sjukt kul även om vi kom sist men det skiter jag i !
Sen kom det jobbigt, på vägen hem så Gick min bil sönder.. Kylar slangen gick sönder" den brast upp typ 1 dm så allt vatten ran rakt igenom så bilen kokade så nu vet jag inte vad som kommer hända med den om den blev förströrd eller om den klara sig. men det visar sig när jag sätter i en ny slang så man ser om det funkar.
Annars i dag så började dagen med en försovning... Men gjorde inte så mycket riktigt, tillbringade tiden i skolan men att göra pultpistols utbildningen, det gick bra, tog 20 min sen va man klar med det! Efter vi slutat så åkte vi en sväng i Alex bil, hämtade lite jobb kläder på lövåsen sen ner med dem till skolan. Tog sedan Berglövs bil hem till lägenheten o där jag somnade efter bara 10 min typ, är så sjukt trött! men nu vet jag inte vad som händer, ingenting förmodligen, bara chilla. Ikväll så ska jag o Joel gymma iaf sen blir det sova! I skolan i morgon så är det fotbolls turnéring, så ska väl sitta o kolla på klasskamraterna när de spelar. Hem då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0