Träningsverk!!!

Okej, Började ju jobba 07:00, trött som fan kommer man till lägenheten och är helt lost, ungiefär 17:45 drar man en drink som man ska bli pigg av, den började ju inte verka förens 45 min efter att träningen börjat, och jag började 18:00 för ni som inte vet! När jag slutade gymnastiken så drog jag och Joel till gymmet, där vi träffade Leo, sen va vi där till 22:45 typ, så nu är jag och Joel tillbaka i lägenheten, men jag är hyper som fan! nu är kvällen osäker, vet inte vad som händer men, jag måste hitta på något o äta iaf! Morgon dagen kommer nog bli rolig eller övermorgon, träningsverk... Men vi hörs i morgon om jag kommer ihåg! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: hannah

....och jag typ dog direkt när jag kom hem. hah!

2011-12-08 @ 08:20:47
URL: http://haannahp.blogg.se/
Postat av: hannah

fusk! hah

2011-12-08 @ 17:03:44
URL: http://haannahp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0