One fail

ber om ursäkt för mitt uppehåll från bloggandet! Har varit i Stockholm och jobbat sen måndags och kom hem onsdag nu. Direkt när ajg kom hem så skrev jag på papprena och bilen var min! Tog bilen till Joel och sov kvar där tills idag. Så i dag har jag och Joel tvättat min bil utvändigt och så har vi satt i en sterio, tog ett tag tills vi kom på hur ma skulle göra sen funkade det bra. Åkte in till stan och hämtade Hannah och åkte sedan hem till Joel igen och badade, sjukt varmt och skönt! Åkte med båten till en ö sen och chillade, varmt och gött! skjusade sedan hem Hannah och jag åkte hem till österåker. nu ska jag sluta uggla framför min dator och gå och försöka sova lite.. Hörs!
de där orden..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0